måndag 13 juli 2009

Lättja

Jag är nog lite lat med mitt bloggande ...
Det är två veckor sedan det sista inlägget i JÄMNA LÅGOR publicerades i tidningen Löntagaren. Nu finns det äntligen med här.
Å andra sidan är detta med utbrändhet en evighetsfråga.
Det spelar mindre roll när man läser saker som har skrivits, det viktiga är att man har något att läsa den stund man behöver det som bäst.
Några av inläggen har kommenterats. Läs kommentarerna. Kommentera själv. Anonymitet kan vara viktigt om frågan eller kommentaren känns för personlig. Det är okej.

Jag är lite lat med mitt bloggande ...
Det är också helt avsiktligt.
När jag tycker att jag har något nytt att komma med lägger jag ut en länk på min profil på Facebook. På det sättet når jag ganska många människor.

Jag är lite lat ... Lättja rekommenderas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar